Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony

2016. január 05. 01:33 - Ashni87

Akciós volt :$ =16 új könyv

avagy Ádám ki fog nyírni

Januári készlet kisöprés van több helyen, én pedig nem bírok magammal.
A Kelly Kiadónál megint csomó könyv 800 Ft-ért hozható.

A Fantasy Webshopnál pedig megtaláltam a 3 hiányzó könyvet a Robert Jordanes sorozatomból.

És  egy molyos lányzónál megtaláltam 2 hiányzó könyvet a Twilight és az L.A. Cany sorozatból így azokat is megvettem. Plusz volt nála pár vöröpöttyös 1000 Ft-ért.

Bár még előző hónapban rendeltem meg a CC. Pokoli szerzetek 2-3-mat, van egy másik lányzó aki pedig 1500 Ft-ért feltette az első részt.

Mind megvettem :$ Elutaltam, kinulláztam magam a hónapra. 

Azt hiszem csinálok egy montázst :D Összeadni pedig nem merem.

                                                             



   

Címkék: könyv beszerzés
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ashnibookshelf.blog.hu/api/trackback/id/tr578238106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony
süti beállítások módosítása