Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony

2020. szeptember 26. 15:31 - Ashni87

Unboxing - Bookishly 2

Megjött a második csomagom a Bookishly-től.
Több félelem is volt bennem azzal kapcsolatban hogy az első csomagok mindig ütősek, az Alice sorozat amúgyis az egyik kedvencem szóval nehezen tudják majd ezt überelni, de nem!

Kellemes meglepetés volt, hogy egy thriller jött.. egy olyan történet, amit még nem olvastam csak hallottam róla, illetve egy film is készült belőle, amit nem más mint... dobpergés Alfred Hitchcock... rendezett. :-O
Mindig megdöbbent amikor belefutok egy ilyen kiadványba, hogy mennyi-mennyi jó könyv van még amit nemhogy nemolvastam de teljesen ismeretlen még a számomra. 


Mesélek tovább :) spoiler veszély

 

A Bookishly kávés minimál csomagjának második csomagja látható a képen. 
Gyümölcsös, gyógynövényes, diós, krémes fuszeres. Nos, lefőzzük meglátjuk. :)
Csomagolását tekintve imádom ezt is mint a korábban kapott testvérkéjét. 
Ezek a kötetek, az egyébként szerintem bazironda borítóval ellátott könyvek kézzel készült új kabátkával ellátott feljavított kiadásai. Kapunk hozzá egy szintén kézzel készült, ideális méretű könyvjelzőt is. 

A külön becsomagolt könyv a 39 lépcső John Buchan-től. Nem olvastam a könyvet előre bocsátom. Szánom-bánom, és bevallom nem is hallottam róla. Felcsillant a szemem amikor olvastam több százezer (!!) példányban kelt már el világszerte. 
Thriller és már 3x megfilmestették, Hitchcock bácsi 1935-ben majd utána 1978-ban és 2008-ban is.
Az író Tweedsmuir és Elsfield 1. grófja, skót származású angol történész, politikus, Kanada kormányzója is volt. :)Az első megfilmesítéskor saját maga dolgozott együtt Hitchcockkal. 

Ez a könyv Richard Hannay sorozat első eleme, az első világháború előtti Nagy Brittaniában játszódik, egy igazi kémsztori. 

Nem túl hosszú 122 angol számozott oldal. Bár nekem biztos nem egy szusszos lesz, tekintettel a csiszolni való angolomra :) Nagyon várom hogy belekezdhessek a sztoriba :)

Összességében nagyon elégedett vagyok a csomaggal. Minimál csomag, minimál áron, színvonalas könyvvel és fincsi kávéval. Végül fogadjatok pár képet a fimről, hátha kedvet kaptok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ashnibookshelf.blog.hu/api/trackback/id/tr6116216172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony
süti beállítások módosítása