Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony

2015. december 21. 23:21 - Ashni87

Könyvet olvasok más vagyok

Közeleg a karácsony, kinőttem már abból, hogy könyveket kérjek karácsonyra, inkább megveszem őket. Az, hogy milyen könyvet veszek az általában attól függ milyen hangulatom van és ehhez mennyire passzol a címe és a borítója. Lehet sekélyes vagyok, de ez alapján döntök. Meg néha az ajánlás alapján is de az ritka. 

Most ép nagyon-nagyon csóró vagyok, és minden másra kellene a pénz és bűntudatom is van de nem bírok leállni de csak rendelem és rendelem a könyvet várom, hogy legyen már valami, de nem. 
Nem bírom abbahagyni a sorozatot, még jó, hogy vannak karácsonyi akciók :D különben éhen halnék.

Más vagyok, mert olvasok, ezt ilyen egyszerűen ki merem jelenteni. Több vagyok,mert olvasok. Minden könyvvel több... 

12376574_1526395461011162_7135245351052393963_n.jpg

Most ép egy film alapján döntöttem egy sorozat elolvasásán Cassandra Clare: Végzet ereklyéi sorozat: Csontváros. 
Láttam a filmet és úgy voltam vele, hogy ezt így nem hagyhatják abba tudnom kell mi lesz a vége, tudnom kell mi lesz a következő lépés. És most nagyon utálom a Tvájlájtot, mert miattuk nem folytatták a sorozatot, titkon remélem, hátha megcsinálják a több részt, de csak titkon, a remény hal meg utoljára. 



Címkék: könyv olvasni
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ashnibookshelf.blog.hu/api/trackback/id/tr168190462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony
süti beállítások módosítása