Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony

2016. január 23. 20:34 - Ashni87

Most érkezett...

könyvudvar.net

Találtam egy hete egy jó kis oldalt, ahol viszonylag olcsón tudtam beszerezni könyveket. 8 könyvért + 1 falinaptárért sikerült fizetnem 5400 Ft-ot. Elég vegyes a felhozatal, van benne scifi, fantasy és kalandregény is.
Kicsit furcsi volt, hogy egy aszalógép dobozába voltak becsomagolva a könyvek, de igazából az újrahasznosítás híve vagyok, így megértem ezt a fajta hozzáállást. 3 nap alatt megérkezett hozzám a csomag. Gyorsak voltak. Bár nem volt az oldalon bankkártyás fizetési lehetőség, a pickpackon tudtam kártyával fizetni. Most boldogság van :)

covers_139885.jpg covers_99770.jpg covers_29093.jpg covers_81322.jpg
1.jpg covers_111949.jpg covers_4985.jpg covers_57215.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ashnibookshelf.blog.hu/api/trackback/id/tr618303056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony
süti beállítások módosítása