Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony

2015. december 23. 15:08 - Ashni87

Rólam

Annyi, annyi blogot írtam már, annyi dologgal foglalkoztam, hogy eszembe sem jutott, hogy egyszer olyanról fogok blogot írni amit annyira szeretek mint az olvasás.
A könyvek mindig is a részeim voltak, ők tettek azzá ami vagyok, mégsem gondoltam, hogy blogolni fogok róla. Ott hevert az orrom előtt a téma és annyira kézenfekvő, volt hogy nem láttam meg. 

Abnormálisan romantikus, életvidám és depresszív, fanatikus szerepjátékos, akaratos, makacs, főzni és kertészkedni szerető, barlangászós, túrázós, fotózós, kapcsolatfüggő, macskatulajdonos jelenség vagyok. 

Hogy milyen könyveket szeretek?
Krimi, SciFi, Fantasy, Mese, YA, Romantikus? talán, Felnőtt? esetleg. 

Egyébiránt 28 éves szülésznő hallgató vagyok, és mentőápolóként dolgozom. Majd egyszer talán csinálok egy képet is magamról...

 

 

 

 

 

 

Címkék: Rólam
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ashnibookshelf.blog.hu/api/trackback/id/tr268194062
Kávé, frotírzokni, kispárna, és egy könyv avagy így leszek valakiből akár királykisasszony
süti beállítások módosítása